Túl sok közös vonást ugyan nem találhatunk az egykori Isabella és az új tanulmány között, leszámítva persze azt, hogy mindkettő arra született, hogy lenyűgözze a szemlélődőket – és persze a sportosság is elvitathatatlan. A kétféle kék fényezéssel megáldott autó igazán egyedi megoldásokat vonultat fel: egymással ellentétes irányba, sínen nyíló ajtók, különlegesen megrajzolt hátsó és rengeteg koncepciós elem jellemzi a négykerekűt.
Az autó orrán látható hatalmas, rombusz formájú embléma elsőre talán kissé csalóka lehet, hiszen hirtelen akár a Renault márkajelzését is beleláthatjuk, de ezt leszámítva igazán egyedire sikerült az Isabella Concept. Mindez igaz az utastérre is, ahol négy felnőtt foglalhat helyet, abszolút futurisztikus környezetben. Az autó egyébként éppen 5 méter hosszú, 1,4 méter magas és 1,92 méter széles, így igencsak impozáns a kiállása.
Az autó lemezei alatt egy teljesen elektromos hajtáslánc lapul, amely két elektromotorból áll össze, melyek a mind a négy kereket hajtják. Az összteljesítmény 300 lóerő, a csúcsnyomaték pedig 450 Nm, amivel a gyáriak szerint akár 4,5 másodperc alatt is elérheti a 100 km/h-s sebességet az autó. Az akkumulátor pontos méretéről ugyan nem esik szó a sajtóanyagban, de a gyáriak szerint akár 500 kilométer megtételére is képes az Isabella Concept egyetlen feltöltéssel.
A Borgward szerint az új koncepció a márka jövőjét hivatott bemutatni, ami azt jelzi, hogy bár egyelőre még a két sorozatgyártásra kész crossoverük sem került piacra, a jövőt ők is elektromos hajtásláncokkal képzelik el. Azt csak remélni tudjuk, hogy a Borgward előbb-utóbb bemutat majd egy sportosabb típust is, mint amilyen az Isabella Concept, hiszen ahogy látjuk, a gyáriak tervezői ezen a téren is értik a dolgukat.