Az újdonság tulajdonképpen a nemrég bemutatott Heritage Edition változtatásait kapta meg. Újdonságot jelentenek például a fekete ajtókilincsek és a hátsó lökhárító betétje, míg a korábban csak a Nismo kivitelhez elérhető sötétre színezett fényszórók és hátsó lámpatestek immár az alapfelszereltség részei. A frissített modell alapáron 19 hüvelyes könnyűfém keréktárcsákkal van szerelve, és mostantól egy új, piros szín is elérhető hozzá.
Az újdonság kézi váltóval szerelt változataiba az EXEDY-vel közösen fejlesztett, nagy teljesítményű tengelykapcsolót építik be a gyáriak. Ennek köszönhetően a visszaváltáshoz kisebb pedálerőre van szükség, így pedig kényelmesebbé és precízebbé válik a váltás. Opcionális extraként választható lesz a NissanConnect multimédiás rendszere, melyhez 7 colos érintőképernyő, navigációs rendszer, DVD-lejátszó és tolatókamera is tartozik.
Az autó meghajtásáról továbbra is egy 328 lóerős, 3,7 literes, V6-os motor gondoskodik, amely egy hatfokozatú kézi, vagy egy hétfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A 370Z roadster és a 370Z NISMO modellek – a Coupe újításai nélkül – továbbra is elérhetőek maradnak. A 370Z még mindig az egyetlen modell a kategóriájában, amelyben megtalálható a világ első, teljesen szinkronizált fel- és lekapcsolást biztosító fordulatszám-szinkronizáló rendszere, a Syncro Rev Control, mely a kézi sebességváltó esetén érhető el.