Kelty 2006-ban csatlakozott a Teslához, miután 14 évet lehúzott a Panasonicnál, amelynek munkatársaként közvetítő szerepet töltött be a Tesla nevadai gigagyárával való partnerség során. Távozása a Tesla pénzügyi igazgatója, Jason Wheeler, és fő autópilótája, Chris Lattner korábbi felmondása után történt. A Tesla elismerte, hogy Kelty „elhagyta a vállalatot, hogy más lehetőségeket is felfedezzen”, és felelőssége „megoszlik a Tesla létező csapatai között”.
Míg egy másik kulcsszereplő kilépése nagy ütést mérne a Teslára, Kelty jobb állapotban hagyta a vállalatot, mint ahogy az volt, amikor ő belépett. Segített a vállalatnak a terjeszkedésben, nagy üzleteket kötött a beszállítókkal, és segített a Tesla beszállítói infrastruktúrájának kiterjesztésében. A bizonytalan időkben is a Teslával volt, és a vállalat most stabilabbnak tűnik, mivel előre menetel, annak ellenére, hogy Kurt Kelty kilépett.