De hogy pontosan milyen hajtástechnológiáról is van szó, azt egyelőre nem tudjuk, a BMW Group ugyanis egyelőre semmiféle hivatalos technikai részletet nem árult el az elektromos városi kisautó kapcsán, azonban nem lepődnénk meg, ha a már jó néhány éve piacon lévő BMW i3 hajtása biztosítaná az alapokat, persze azzal a jelentős különbséggel, hogy míg a BMW ‘hátsókerekes’, a MINI biztosan fronthajtású lesz. A gyártás az Egyesült Királyságban, a MINI oxfordi gyárában fog történni, azonban az elektromos alkatrészek/részegységek Németországból érkeznek majd.
A hajtáslánchoz hasonlóan az akkumulátorról sincsenek információink - az is elképzelhető, hogy a leendő ügyfelek többféle konstelláció, vagyis kapacitás közül válogathatnak. A MINI palettájára különben érdekes módon elég lassan szivárog be az elektromos hajtáslánc, annak ellenére, hogy a BMW i3 előhírnökei korlátozott számban gyártott MINI E-k voltak, közel 10 évvel ezelőtt. A kultikus márka első konnektoros hibridje nemrégiben mutatkozott be a Countryman S E All4 képében, az első teljesen elektromos MINI-re pedig a hírek szerint még 2 évet várni kell.