Jump to content

Új stratégiával növelné az eladásokat a Skoda

2017. 01. 21. 19:00

Magánszemélyek számára nyújtott flottakezelési programmal jelent meg a Skoda elsőként a magyarországi újautó-piacon, a konstrukció iránt már a tesztidőszakban nagy az érdeklődés.

A válság után újraéledő autópiacon ismét nő a magánvevők vásárlási kedve, akik közül sokan vállalnák az előre kalkulálható fix törlesztőrészleteket, hogy önerő nélkül 3-4 éves időszakra új autóhoz jussanak.

A Skoda a lízingszerű szolgáltatáscsomag keretében voltaképp bérletet nyújt meghatározott futamidőre és futásteljesítményre, a fix havi díj egyebek között szervizszolgáltatást, biztosítási díjakat is tartalmaz.

A programba egyelőre a Skoda legnépszerűbb modelljeit vonták be, de később, a tapasztalatok alapján nemcsak a többire, hanem a Volkswagen konszern más márkáira is kiterjedhet a konstrukció. A programra már több mint 500 ajánlatkérés érkezett a márkaigazgató tájékoztatása szerint, aki az első évben 250-400 ügyfélre számít.

A konstrukciót már elindították Csehországban, Szlovákiában és Ausztriában is

(Forrás: Autokalauz.hu, MTI | Fotó: Pixabay.com)