Bár nem nehéz kitalálni, hogy valószínűleg akkor valósulhat meg az európai, esetleg az ázsiai terjeszkedés, ha a modell iránti kereslet túlszárnyalja a Lotus elképzeléseit.
Az Evora Sport 410 elődjét egyébként tavaly decemberben kezdték el forgalmazni, amely az Evora S átdolgozott változata annyi különbséggel, hogy nagyobb teljesítménnyel bír, kisebb a súlya, új karosszériát kapott, illetve szén-kerámia fékekkel látták el.
Az Evora 400-hoz képes szintén fejlődést könyvelhetünk el, hiszen a szokásos 100-as sprintet 4,1 másodperc helyett, 3,9 szekundum alatt teljesíti, viszont a végsebesség maradt 300 km/óra. Ugyanígy a motor mérete is változatlan, csupán a teljesítmény mértéke növekedett meg 400-ról, 410 lóerőre (bár ez a modell megnevezése után sokaknak teljesen triviális lehet).
Rengeteg szénszálas alkatrésszel bővült, ami jelentős és egyben pozitív hatású súlyvesztéssel járt. Ilyen például az elülső splitter, a tető, a hátfal, a hátsó diffúzor, a sportülések, valamint az elülső hozzáférési panelek.
Az előzetes tervek alapján 150-et fognak gyártani a Lotus Evora Sport 410-ből, melynek darabja 30 millió forintért lesz megvásárolható.
(Fotók: Lotus)