A középmotoros sportautó 3,5 literes, V6-os, ikerturbós egységét, valamint hibrid hajtásláncát egy úgynevezett „Acura Super Handling All-Wheel-Drive” rendszer segíti ki. Ez lényegében a nyomatékot optimális értékeken belül szabályozza.
Az NSX 10 léghűtéses hőcserélőt kapott, amely értelemszerűen a V6 túlmelegedését gátolja meg. A mérnökök persze nem bízták a véletlenre, hiszen dupla közbenső hűtőt, illetve oldalsó légbeömlőket is szereltek a járgányra. Ember legyen a talpán, aki ilyen körülmények között túlhevíti azt a motort.
Az áprilisi piaci debütáláson kívül arra is kitért az Acura, hogy egy NSX komplett megépítéséhez 14 órára van szükségük. Ezt a gyorsaságot természetesen nem csak emberi kezek hozzák össze, az erre a célra kifejlesztett "robotok" rengeteg feladatot el tudnak látni.
Valahogy így:
(Fotók: Acura)