A megnyitó alkalmából Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, hogy ismét bővül a hálózat, az utóbbi időszakban már három márkakereskedés nyílt, és több korábban bezárt egység újbóli kinyitása válhat időszerűvé a piac növekedésével. A válság előtt még 80 felett volt az Opel márkakereskedések száma Magyarországon.
Az idei terv szerint több mint 10 ezer új Opelt értékesítenek a magyar piacon, ehhez az év hátralévő részében még mintegy 2800-at kell eladni, jegyezte meg Koncz Gábor.
A kft. mintegy 110 dolgozót foglalkoztat, 42-en dolgoznak a budaörsi egységnél, ahol az Opel kereskedéssé átalakítással hat új munkahely is létrejött. A Fábián Kft. célja, hogy az új Opel kereskedés az eladott darabszám tekintetében is a legnagyobbá váljon 3-4 éven belül, évi több mint 1000 új autó értékesítésével.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Forrás: Autokalauz és MTI | Fotó: Opel)