Hangsúlyozták: nem a Győrben készült alapmotorokkal kapcsolatos esetleges minőségi hiányosságokról, hanem az autókba beépített szoftverekkel szemben felmerült kifogásról van szó az ügyben.
Az Audi Hungaria a megrendelt motorokat a vállalatcsoporton belüli együttműködés keretében a konszern különböző járműgyáraiba szállítja. Hogy ezeket a motorokat hol és melyik modellbe építik be, az a járműgyárak felelősségi körébe tartozik - írták, hozzátéve, hogy a társaság mintegy 3 millió EA189 típusú motort gyártott 2008-tól napjainkig.
A cég nem vezetett be létszámstopot, folyamatosan szükség van jól képzett munkatársakra, ennek megfelelően tovább folytatódik a toborzás a betöltetlen álláshelyekre, mert arról sincsen tudomásuk, hogy más gyárakban visszafognák a termelést - hangzott el a közleményben.
Az Audi Hungaria továbbra is a konszern központi motorszállítója, széles termékpalettával rendelkezik - négytől tízhengeres motorokig - egyaránt gyárt dízel és benzinmotorokat, a vállalatnál minden évben új motorprojekteket indítanak. Az idei év első felében 1 millió 67 ezer 525 motort gyártottak a győri Audi gyárban, ami 1289-cel több, mint tavaly ugyanebben az időszakban. Az összesen 817 ezer négy- és öthengeres benzines és dízelmotor mellett 228 ezer hathengeres és több mint 22 ezer nyolc-és tízhengeres motort gyártottak, amelyeket a Volkswagen-konszern több mint 30 telephelyére szállítottak.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Forrás: Autokalauz és MTI | Fotó: Netcarshow)