Jump to content

Kémfelvételen az új Audi TT RS

2015. 09. 27. 19:29

Az Audi legutóbbi közleményével nagy port kavart az autósok körében, hiszen a 2016-ra esedékes Audi TT RS-be elvileg csak automata váltót fognak szerelni, manuálisat nem. Most megtekinthetjük, hogy mire képes a Nürburgring-en, ahol lencsevégre kerültek tesztkörei.

2012 után rövidesen érkezni fog az új generációs Audi TT RS, melyről eddig nem sokat tudunk, mindössze annyit, hogy 2016-ban fog debütálni, illetve nem kapható majd belőle manuális váltós változat.

A Car and Driver információi szerint az a hétfokozatú kettős tengelykapcsolós váltó lesz beszerelve a TT RS-be, ami az RS3 Sportback-ben is megtalálható. A felháborodásnak egyszerű oka van: az autósok szerint hibátlanul működik a 2012-es modellben lévő manuális váltó, míg az automatákat sokan nem kedvelik.

A Volkswagen konszern egyik munkatársa szerint a duplakuplungos DQ500-al nem lesz semmi probléma, gond nélkül fog üzemelni a járművekben. Továbbá hozzátette, hogy a 2,5 literes turbófeltöltéses, öthengeres erőforrás teljesítménye mindenképpen növekedni fog, körülbelül 400 lóerőre számíthatunk. Nézzük mindez mire képes a gyakorlatban:

További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.

(Szerző: Nagy Ádám | Fotó: Audi)