Jump to content

McConaughey újra a Lincolnnal kampányolt

2015. 09. 11. 12:17

A világhírű színésznek nem ez volt az első alkalom, hogy a Lincolnnal közösen reklámot forgattak, legutóbb pont az MKC crossoverrel együtt került lencsevégre. A 2015-ben debütáló járgány nem lett a célközönség kedvence, de a visszajelzések alapján az MKX-nél már orvosolták ezeket a panaszokat.

Matthew McConaughey újra visszatért egy Lincoln volánja mögé, ezúttal az idén Detroitban bemutatott MKX crossovert promotálta. Az eddigiek alapján nagyon úgy tűnik, hogy az MKC gyermeteg hibáit nem örökölte meg, viszont sokkal nagyobb luxus arzenállal rendelkezik.

Bridge of Weir bőrülések, opcionális fűtéssel és hűtéssel, valamint 22 személyre szabható rendszer. Nem is hangzik eddig rosszul, nem igaz? Mindezek mellett az autó zajszűrése is kiemelhető, hiszen a Revel hangfalak intenzív hangereje sem szűrődik ki könnyedén, és ami még fontosabb, az ajtók és ablakok sem rezonálnak be egykönnyen.

A Lincoln most sem hagyta ki a sokat kárhoztatott MyLincoln Touch felületet, amely az MKC modellek esetén nem egészen nyerte el az ügyfelek tetszését. Pozitívum, hogy ezúttal több fizikai gombbal látták el, így kedveztek azoknak, akik nem szeretik a „tapicskolós” interfészt.

További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.

(Szerző: Nagy Ádám | Fotó: Autoblog.com)