Ha tetszik a Chevy Camaro, akkor biztos lehetsz abban, hogy a kabrió változata még jobban be fog jönni. az amerikai gyártó főmérnöke, Al Oppenheiser elmondta: "Az ilyen modelleknél többnyire az szokott a vásárlók problémája lenni, hogy döcögős utakon a visszahúzott tető zörögni szokott. Sokat gondolkodtunk azon, hogyan lehetne ezt orvosolni és végül sikerrel jártunk."
A tetőt egyébként egy gombnyomással hívhatjuk vissza, bár ez a mai kabrióknál szinte alapfeltétel. Egyelőre arról nincsenek információk, hogy az elektronikának mennyi időre van szüksége ahhoz, hogy elvégezze a műveletet, erről később fog tájékoztatást adni a Chevrolet.
Természetesen motorkínálatból sincs hiány, hiszen van egy 2,0 literes turbófeltöltésű négyhengeres motor 278 lóerővel, egy teljesen új 3,6 literes V6-os 340 pacival, illetve egy 6,2 literes 'LT1' V8-as egység, amely 461 lóerővel és 617 Nm forgatónyomatékkal rendelkezik. A behajtó tengelyen mérhető nyomatékot és fordulatszámot egy hatfokozatú manuális-, vagy egy nyolcfokozatú automata váltó juttatja el a kerekekig.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Szerző: Nagy Ádám | Fotó: Chevrolet)