A TT Clubsportban ugyan az a motor található meg, mint a tavalyi A3 Clubsportban, mindössze apróbb változtatásokat, finomításokat hajtottak végre a mérnökök. A 2,5 literes egység turbója, egy úgynevezett elektronikus biturbó, amely növeli a maximális sebességet, illetve a magasabb nyomatékkal lineárisan a teljesítmény mértéke is pozitív irányban változott.
A behajtó tengelyen mérhető fordulatszámot egy hatfokozatú manuális sebességváltó szabályozza. Álló helyzetből mindössze 3,6 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy elérje a 100 km/órás határt. A turbómotor segédjének is mondhatjuk azt a 48 V-os elektromos alrendszert, amely a dinamikusabb gyorsuláshoz és teljesítmény-leadáshoz elengedhetetlen.
Elődjéhez képest 14 centivel szélesebb, továbbá a hátsó szárnya manuálisan állítható. Hatalmas kerekei megbízható tapadást eredményeznek, ami egy sportos kiadásnál szinte elvárt kritérium. A kétüléses járgány belseje szintén egy remekmű, a piros és szürke árnyalatok kombinációja tökéletes összhatást kölcsönöz az Audinak.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Szerző: Nagy Ádám | Fotó: Audi)