Az átdolgozott Auris motorházában egy 1,2 literes, turbófeltöltéses és egy közvetlen befecskendezéses motort helyeztek el. A hengerfejre egy single-scroll turbófeltöltőt és egy vízhűtéses kipufogó-csatornát integráltak. A Toyota úgy vélekedett a D-4T technológiáról, hogy „drasztikusan javult a hő- és az üzemanyag-hatékonyság”. A négyütemű motor szívórendszerének szelepvezérlését a japánok folyamatosan fejlesztik. A mostani munkálatok eredménye 114 lóerő összteljesítmény, melyhez 185 Nm nyomaték párosul.
Az Aurishoz a későbbiekben elérhető lesz 1,5 literes és 1,8 literes változat is. Ezzel a vevők valamivel nagyobb motor-palettából válogathatnak vásárláskor.
A piacra hatfokozatú kézi váltóval, elsőkerék- vagy összkerékhajtással, és hat különböző felszereltségi szinttel fog érkezni a kis Toyota. Meg természetesen a belső extrák végtelen tárházából is lehet majd szortírozni.
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Szerző: Nagy Ádám | Fotó: Toyota)