A Regera névre keresztelt járgány két féle erőforrással rendelkezik, méghozzá egy hagyományos motorral, illetve egy plug-in hibrid hajtáslánccal. Az Agera-hoz hasonlóan, szintén egy 5,0 literes duplaturbós V8-as egység felel a lóerőkért, bár ezúttal kevesebb turbót pakoltak bele a mérnökök. Az „üzemanyag-égetős” és az elektromos szerkezetek együttes munkája, több mint 1500 lóerős összteljesítményt képes produkálni.
A hibrid rendszer három villanymotort foglal magába, ebből egy-egy darab a hátsó kerekeknél bújik meg, míg a harmadik a belső égésű motor főtengelyénél található. A 9 kWh-os, 620 voltos akkumulátort a Rimac fejlesztette és gyártotta. Kis extra, hogy nem csak hagyományos módon lehet ezt feltölteni, hanem egy úgynevezett fékenergia-visszanyerő rendszer is képes dobni a töltöttségen.
A hátsó segédváz teljesen át lett tervezve, ezáltal a hiperautó struktúrája nagyban módosult. A Koenigsegg joggal dicsekszik azzal, hogy az egész jármű robotizálva lett. Így az aktív hidraulikus felfüggesztés, az ajtók, a motorháztető, az aero, a hátsó burkolatok mind egyetlen gombnyomással vezérelhetőek. A kipufogója titánötvözetből készült, melyet az Akrapovic fejlesztett ki. A tájékoztatóból továbbá az is kiderült, hogy a hátsó szárnya teljesen összecsukható.
A teljes teljesítmény listáról, illetve az árakról alkotott elképzelésekről egyelőre nem szolgáltattak információt, bár arra mérget vehetünk, hogy nem lesz olcsó mulatság ez a járgány. Annyit viszont garantáltak, hogy a 100 km/órás sebességhatárhoz kevesebb, mint 3 másodpercre lesz szükség.
![]() |
![]() |
További érdekességekért kérjük keressék fel Facebook oldalunkat.
(Szerző: Nagy Ádám | Fotó: Drew Phillips)