A Camaro 6,2 literes V8-as hajtóműve gyári állapotában 432 lóerővel és 459 Nm-es nyomatékkal bír, ami bőven elegendő ahhoz, hogy többszörösen túllépjük a megengedett sebességet vagy éppen elfüstöljük az abroncsokat. A GME szakemberei azonban egy kompresszor és egy sportkipufogó-rendszer installálásával további 187 lóerőt és 122 Nm nyomatékot sajtoltak ki a blokkból. Egészen pontosan 619 lóerő és 692 Nm nyomaték termelődik meg a főtengelyen, így a Camaro gyorsulása 3,5 másodpercre csökkent. Itt már kevés az ellenfél.
A lipcsei tuner a kocsi kiállásán is változtatott, emellett a felfüggesztést és a fékrendszert is a megnövekedett teljesítményhez igazította. A Camaro ennek következtében stabilabban fut, jobban kanyarodik és hatékonyabban fékez, mint gyári önmaga. A minden paraméterében állítható sportfutómű tökéletesen kezeli a forgalmi helyzeteket, a 20 colos kovácsolt BBS felnik mögött megbúvó kompozit anyagú féktárcsák és a hozzájuk tartozó elöl 8-, hátul 4-dugattyús nyergek pedig megnyugtatóan lassítják az 1,8 tonnás testet.
A GME Exclusive remek csomagot állított össze az amerikai izomkupéhoz, amely így osztálya legizgalmasabb járművévé lépett elő.
(Forrás: autoblog.hu | Fotó: google.com)