A legpatinásabb gyártók, valamilyen kategóriában mindig viszik a pálmát. Az Audi például a TT vonalon dominál, de természetesen más irányzatban is képes maradandót alkotni. Jelen alanyunk nem a német gyártó specialitásának egy példánya, de komoly elismeréseket szerzett az elmúlt évek során.
A legutóbbi A6-os 2012-ben került gyártósorra, azóta az elvárások és a trendek is átreformálódtak. Ebből kifolyólag kapott az Audi új műszerfalat, átdolgozott hűtőrácsot és karcsúbb elülső fényszórót. A hátsó részleg már komolyabban át lett gyurmázva. A lökhárító például sokban eltér elődjétől és a négyszögletes kipufogónyílás is újdonságnak számít. A hátsó világítás dizájnját tetőtől talpig kicserélték.
Vásárláskor eldönthetjük, hogy a 3,0 literes, kompresszoros, V6-os, 329 lóerős; a szintén 3,0 literes turbódízeles 215- vagy 268 lóerős; vagy az iker-turbófeltöltős 315-/322 lóerős motort szeretnénk. Továbbá jó hír, hogy kettős tengelykapcsolós sebességváltóval lett ellátva az Audi.
(Forrás: autokalauz.hu | Fotó: autoblog.com)