A fentebb említett három modell mechanikailag azonos, viszont a Toyota kapta a legelfogadhatóbb külsőt, ezzel növelve a saját esélyüket a forgalmazásban. Az autó első felén egy szimbolikus motívum található meg: Egy X aminek a metszete a márka logója.
A külső dizájn egy kocsi vásárlása során nagyon fontos, és mint ismeretes sokszor nem ezen múlik a választás. Fontos tényező az ár, a belső tér és a teljesítmény. Nos, mivel 3 ajtós kivitelről beszélünk, nincsen túl nagy dőzsölés az utastérben. A hátsó üléseket elég nehéz megközelíteni, talán még a szokásosnál is nehezebben és a hátsó szélvédő hírtelen meredeksége miatt a klausztrofóbiás vásárlói réteg nem lesz elégedett.
Az 1,0 literes háromhengeres motor, 69 bhp teljesítményre képes. Ebből kifolyólag a gyorsulás nem az erőssége, tesztek alapján 14,2 másodperc alatt éri el a 100-at 0-ról. Maximális sebessége egyébként 160 km/h. Az elsőkerék-hajtásos, ötfokozatú manuális váltóval rendelkező járgány aránylag környezetkímélő, hiszen a szén-dioxid kibocsájtása 95 gramm, kilométerenként.
(Forrás és fotó: autoexpress.co.uk)