A Kourosh Mansory által vezetett luxusautó nemesítő vállalkozás szaktudását nem lehet kétségbe vonni, a könnyű és merev szénszálas műanyaggal például kivételesen ügyesen bánnak. Egyedi gyártásfolyamatokat dolgoztak ki, autóikon egyedi szövésmintájú, keménységű és színű karbon elemeket alkalmaznak. A képeken látható Panamera karbon első és hátsó szoknyát, szélesített sárvédőket és küszöbidomokat, hátsó légterelő szárnyat és légrostélyokkal tűzdelt motorháztetőt kapott.
A géptető és az összesen 7 centimétert szélesítő sárvédőívek szörnyen néznek ki, de a legtöbbet az új kerekek rontanak a külalakon. A pókhálós dizájnú, 22 hüvelykes egyrészes kerekek elöl 9,5, hátul 11 col szélesek és 265/30, illetve 305/25 méretű abroncsokat hordanak. Hiába csökkentik kovácsolt kialakításukkal a rugózatlan tömeget, ha ennyire rondák és nem illenek az autóhoz.
Vigaszt csak a Panamera teljesítménye nyújthat, amely a tuning következtében 520-ról 680 lóerőre gyarapodott. A 4,8 literes blokk 900 Nm nyomatékot küld a négy keréknek, így a 2 tonnánál nehezebb luxuslimuzin 3,6 másodperc alatt szökken százra és eléri a 315 km/órás végsebességet.
A Mansory közben már fejleszti a normál karosszériakészletet a Porsche limuzinhoz, reméljük, az vállalhatóbb lesz.
(autoblog)