A 6 literes V12-es szívómotor a V12 Vantage S Roadsterben 573 lóerőt ad le, a rendelkezésre álló nyomaték pedig 620 Nm 5750-es fordulatszámon. Sokkal érdekesebb azonban, hogy ebből 510 newtonméter már 1000-es fordulatszámon elérhető. A motor erejét egy új, motorsportos eredetű 7-fokozatú automatizált manuális váltó továbbítja a hátsó kerekeknek. A Vantage GT4, GT3 és GTE versenyautókban szolgáló szerkezet precízen és villámgyorsan, milliszekundumok alatt osztja a fokozatokat. A sofőr váltófülekkel vezérelheti.
A V12 Vantage S Roadster adaptív futóműve, háromfokozatú menetstabilizáló rendszere és kétfokozatú ABS-e is támogatja a dinamikus vezetést. A normál mellett sport és pálya mód is rendelkezésre áll, amelyek a vezető preferenciáinak megfelelően tovább konfigurálhatók. A rendszer a szervo rásegítés mértékét, valamint a gázpedál érzékenységét, a váltási időket és a kipufogó hangzását is változtatja. Az autó megállításáról karbon kerámia fékrendszer gondoskodik.
Az Aston Martin leggyorsabb roadstere kívülről egyébként az öblös légbeömlő nyílásairól és a temérdek szellőzőjéről ismerhető fel, és csak hozzá rendelhető tízküllős kovácsolt könnyűfém kerék. Külseje feldobható még karbon csomaggal és a karosszéria színére vagy egyedi árnyalatra festett elemekkel is. Ennek megfelelően az utastérbe is rendelhető szénszál csomag és karbonhéjas sportülés.
(forrás: autoblog.hu)