Éppen ezért sok esetben épp két szék közé, a pad alá kerül a vásárlási döntések során, pedig objektíven nézve valójában egy ideális kisautót tisztelhetünk személyében, amely akár a családi autó feladatkörét is gond nélkül betölti. Igaz, hogy vagy félarasznyival nyúlánkabb a kicsiknél, ami miatt egy hajszálnyival nehezebb vele manőverezni, cserébe viszont komoly praktikumot és középkategóriát súroló helykínálatot kínál.
Tesztünk mindössze 4,1 méter hosszú alanyának második üléssorából egy Volvo V70 hátsó traktusába átülve – hozzáteszem, azonos sofőrre beállított vezetőülés mögött – szinte elkapott minket a klausztrofóbia; a Note-ban hátul akkora a lábtér, hogy akár táncolni is lehetne benne. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a most tesztelt példány felszereltségében nem volt megtalálható a hosszirányban állítható hátsó üléssor, aminek következtében így mindig adott volt az óriási tér, a csomagtartót viszont így nem lehetett ilyen formában bővíteni.
Ez azt jelenti, hogy a fix hátsó üléssor miatt meg kell elégednünk mintegy 300 liternyi űrrel, ellenben ha megrendeljük a rendkívül hasznos opciót, akár 381 literesre növelhetjük a rakteret (lehajtott hátsó támlákkal közel másfél köbméterrel számolhatunk, ráadásul úgy, hogy még így is tisztességes marad a lábtér. Továbbá a „családi csomag” nevű, 150 ezer forintos extrához jár egy multifunkciós csomagtér tálca, amivel többféleképpen lehet felosztani a csomagteret, valamint akadnak könyöktámaszok elöl-hátul, 2 helyett 3 hátsó fejtámla, plusz pohártartók és sötétített üvegek – nem kérdés, hogy nem érdemes kihagyni ezt. További pozitívum a puttony kapcsán, hogy a csomagtartó padlója alatt nem defektjavító készletet, hanem egy szükségpótkereket találhatunk, ami aranyat ér a másik, használhatatlan megoldáshoz hasonlítva.
A teljes teszt az alábbi linken érhető el: http://www.autopult.hu/tesztek/magas-ertek-epeszu-aron-nissan-note-1-2-dig-s-teszt.html
(Forrás és Fotó: autopult.hu)