Körmendi Anna
2021.01.05.
Tavaly a Volkswagen adta el a legtöbb elektromos autót Norvégiában, a második helyre szorítva vissza a Teslát.
Körmendi Anna
2020.12.08.
Az a bizonyos hatvan autó lehet kupé és lehet kabrió, de mindenképp az F-Type R 575 lóerős kompresszoros motorjával és összkerékhajtásával biztosítja gazdája előrejutását.
Körmendi Anna
2020.12.05.
2050-re pedig a zéró szén-dioxid-kibocsátás a cél – írja a Reuters az NHK japán közszolgálati médium csütörtöki riportjára hivatkozva.
Körmendi Anna
2020.12.05.
Diess elismerte, hogy a Volkswagen “viszonylag későn” kezdte meg az átállást az elektromos mobilitásra, viszont 2025-ig 35 milliárd eurót fordít a technológia fejlesztésére és a gyártás kiépítésére.
Körmendi Anna
2020.11.18.
Az elektromos autók aránya az összes eladott kocsihoz képest az idén várhatóan mintegy 3,1 százalékra nő a tavalyi 2,4 százalékról.
Körmendi Anna
2020.11.14.
A teszttípusra szakosodott km77.com weboldal a közelmúltban a Peugeot e-208-ast fogták vallatóra, miután a városi kisautó benzinmotoros fivére korábban már jól teljesített ugyanezen a kihíváson.
Körmendi Anna
2020.10.20.
De azért nem árt, ha a forgalmi engedély a kezünk ügyében van, mert egy közúti ellenőrzés során kérheti a rendőr.
Körmendi Anna
2020.10.15.
Sokak szerint hiba, hogy nem kapható manuális váltóval a Supra. Erre a műszaki szakember szerint nincs szükség, de nem zárkózott el kategorikusan az ötlettők.
Körmendi Anna
2020.10.15.
Többek közt egy 51 éves magyar állampolgárt is megállítottak, aki Mercedesével 240 km/h-s sebességgel száguldott, annak ellenére, hogy a megengedett sebesség 110 km/h a szakaszon.
Körmendi Anna
2020.09.30.
Szerdán folytatódik a Volkswagen Tiguan és a Touran, valamint a Seat Tarraco gyártása. A következő héten ismét megkezdik a több műszakos gyártást is.
Körmendi Anna
2020.09.30.
Az egyelőre ismeretlen árú újdonság 15-18 colos könnyűfém felnikkel rendelhető, hátuljáról pedig a sportos faragott kipufogóvég sem hiányozhat.
Körmendi Anna
2020.09.27.
Markus Söder szerint a következő másfél évtizednek a fosszilis energia korszakát lezáró átmeneti időszaknak kellene lennie, amelyben az állam a hagyományos meghajtási technológiát is támogatja.