Egy legendás sportautó tér vissza a japánok ígérete szerint Genfben, és szerintem senki számára nem kétség, hogy a Supra lesz az a modell, amely végre végleges verzióban is megmutatja magát a nagyközönségnek. Persze a sajtközlemény próbál ködösíteni: például azzal, hogy a Supra mellett a Celicát is megemlíti, de arról már rég tudnánk, ha azt a modellt is fejlesztenék a japánok. Ráadásul a sejtelmes fotón látható részlet is sokat elmond, hiszen a korábbi koncepciókról és a már számtalanszor lencsevégre kapott álcázott prototípusokról már ismerősek lehetnek az ívek – leszámítva a méretes hátsó szárnyat, amit eddig még nem láthattunk az alaposan matricázott példányokon.
Hivatalos információ egyelőre arról sincs, hogy milyen hajtásláncok kerülnek majd a Supra lemezei alá, de korábban már több helyről is érkeztek kiszivárgott információk azzal kapcsolatban, hogy a BMW-től jönnek majd az erőforrások. A legerősebb változatot a hírek szerint a bajorok háromliteres, soros hathengeres egységének 340 lóerős verziója hajtja majd, a fokozatok pakolgatásáról pedig nyolcsebességes automata váltó gondoskodik. A gyengébb kivitelek is a BMW egységeit használhatják, méghozzá a kétliteres, négyhengeres benzines képében – 197 és 252 lóerővel, ha hihetünk a kiszivárgott adatoknak. A mostani sajtóanyagban egyébként az a költői kérdés is elhangzik, hogy vajon hibrid hajtásláncot kap-e az autó, így ezt a lehetőséget sem zárhatjuk ki, és korábban egyébként erről is szóltak pletykák.
Egyes források már azt is tudni vélik, hogy egy hajszállal 1,5 tonna alatt lesz az autó súlya, a hossza 4,38 m, a szélessége 1855 mm, a magassága pedig 129 centiméter lesz – mindehhez pedig 2,47 méteres tengelytáv tartozik. A tömeg kicsit soknak tűnhet elsőre, hacsak nem valóban egy hibrid egységről van szó, de ezek egyébként sem hivatalos számok, így legfeljebb kiindulópontként tekinthetünk rájuk. Legkésőbb március 6-án azonban végre mindenre fény derül – alig várjuk már, és reméljük addig is azért csepegtetnek majd némi információt a japánok.