Specifikációk
750 lóerő, teljes MSD gyújtás, és egy B&M Shifter-féle 700R4 sebességváltó. Ez már önmagában egy erős indítás, és még akkor szó sem esett a szintén egyedi alumínium üzemanyagcelláról, valamint az elől-hátul megtalálható Wilwood Drilled & Slotted Disc féktárcsákról.
Belső
Az alábbi képen látható bőr ülésgarnitúra ugyan ki lett cserélve, viszont az eredeti, a gyári került vissza rá. További apróságok:
- Schott kormánykerék
- Covan Dash mérőeszközök
- Vintage Air A/C KitElectric Life Power ablakemelő szett
- Szélvédője és ablakai szintén egyediek
Külső
Itt most bajban vagyok, ez mondhatni olyan, mint a zebrák esete, ahol felvetülhetne a kérdés, hogy most Ők feketék, fehér csíkokkal, vagy fordítva. Annyi különbséggel, hogy itt narancssárga-fekete párosítás van, viszont ahogy a zebráknál értelemszerűen a fehér, addig itt majdnem ennyire biztosan a narancssárga az alapszín.
És akkor itt jön képbe, hogy miért gondolom erről a Camaroról, hogy kicsit a ’80-as évekre hajaz stílusilag: Bizony, a fenti cseppformás-narancssárgás motívum miatt.
Végül, de nem utolsó sorban térjünk ki egy pár szó erejéig a kerekekre. A Black di Forza BS1 felnik színválasztása szinte magától értetődő, a kialakítás pedig egyenesen briliáns. Az első kettő mérete 19x8-as, míg a hátsóak 20x10-esek.