Az 1930-as években számtalan rekordot döntött meg a gyártó szárazföldön, levegőben és tengeren is. 1933-ban Sir Malcolm Campbell felállította a szárazföldi sebesség-rekordot, 437.74 km/h-val, egy Bluebird volánja mögött. 1937-ig kellett várni, hogy ezt megdöntsék, név szerint George Eyston aki 502.12 km/h-t hozott ki egy Thunderbolt-ból. A 30-as évek leggyorsabb hajóját Sir Henry Segrave kormányozta, aki 191.51 km/h-val szelte a hullámokat a Miss England II-vel.
Ebben az évtizedben készült el az első Phantom II, melynek az alváza sokat javult az elődökhöz képest. Kiváló választás volt azoknak, akik nem csak munkába menet szerették használni járgányukat, hanem hétvégi utazásokra, túrázásokra, rövid kiruccanásokra is. A kialakítása nem volt újdonság az emberek számára, hiszen a Park Ward Continental kupé és a Barker torpedó külső jegyeit is mind tartalmazta.
A Phantom III volt az első V12-es motorral ellátott járgánya a Rolls-Royce-nak. A 7,340 köbcentis szerkezet 146.45 km/h-s maximális sebességre volt képes, és 0-ról 100-ra 16,8 másodperc alatt gyorsult fel.
A Rolls-Royce történelmének folytatása hamarosan érkezik, a 40-es évekkel. A 20-as évekről szóló cikket IDE KATTINTVA olvashatjátok el.
(Forrás: Autokalauz.hu és rolls-roycemotorcars.com | Fotók: ginacampbellqso.com és teamdan.com és rolls-roycemotorcars.com)