A szezonnyitó Eger Rallye-t követően két dolgot biztosan kijelenthetünk: az egyik, hogy elképesztő szoros bajnokság lehet az idei, mert egy-egy futamon akár három vagy négy páros is esélyes lehet a győzelemre, a másik pedig, hogy Hadik András lesz az etalon mindenki számára, idén a fordos pilóta az, akit le kell győznie annak, aki harcba szeretne szállni a bajnoki címért.
A miskolci pilóta fogalmazott, úgy, hogy kicsit „kockásan”, darabosan kezdte az egri futamot, de amint elkapta a ritmust nem volt kérdés, hogy ki a leggyorsabb a szélsebes hevesi pályákon. Az immáron ötszörös abszolút futamgyőztes az ötödik szakaszon vette át a vezetést, amit meg is őrzött a futam végéig. Hadik, új navigátorával, Bacigal Igorral összesen 11 szakaszgyőzelmet szerzett és magabiztos, 23,5 másodperc előnnyel utasította maga mögé Turán Frigyest és társát, Bagaméri Lászlót.
A fordos duó egészen a 14. szakaszig ott loholt Hadikék nyakában, de Sirokon Turán 0,02!!! másodperccel korábban lőtt ki a rajtból, így begyűjtöttek 10 másodperc büntetést, amivel el is dőlt a győzelemért folytatott csata, hisz egy olyan futamon ahol az egyes gyorsaságik végén tizedek döntenek a párosok között, szinte lehetetlenség ledolgozni ekkora különbséget. Turán Frici így az elmúlt évhez hasonlóan a második helyen fejezte be az Eger Rallye-t.