A Toyota márciusban lebbentette fel a fátylat az Auris új generációs kiadásáról, mely hazánkba várhatóan csak a jövő év elején fog megérkezni, de Kaliforniában már el is készült belőle egy elképesztő tuningváltozat. Konkrétan ilyen lett a kifejezetten keresztben történő közlekedésre szánt spéci Auris:
Az utcai Auris legerősebb kivitele 180 lóerős, és ez a teljesítmény az első kerekekre érkezik meg. Ehhez képest Fredric Aasbo driftelésre optimalizált versenyautójába egy olyan 2,7 litererre felfúrt, turbóval és kéjgáz-befecskendezéssel megspékelt benzinmotor került, mely egész pontosan 1014 lóerőt produkál. És ez a teljesítmény értelemszerűen a hátsó kerekeken ébred.
A Papadakis Racing Toyota Auris kiszélesített karosszériáját a Toyota Racing Development csapata építette meg, a tömegcsökkentés érdekében szénszálas motorház- és csomagtérfedelet alkalmazva. A futómű saját fejlesztésű, állítható kanyarstabilizátorokat, valamint egyedi rugóstagokat kapott.