Még 2010-ben készítette el az egyetlen új Stratost a Manifattura Automobili Torino egy módos vállalkozó kedvéért, aminek aztán akkora sikere lett, hogy bejelentettek a folytatást. Végül ebből nem lett semmi, az ék alakú sportkocsi pedig maradt egyedüli példány. Ez azonban hosszú évekkel később megváltozhat, az MAT ugyan nem áll neki a gyártásnak, de ezentúl bárki rendelhet egyet a nem Lancia, de Stratosból. Az új darab formatervét a Pininfarina jegyzi, az újraindítás mögött pedig az eredeti megrendelő, Michael Stoschek áll.
Ez azonban nem olyan egyszerű, hiszen a megrendelőnek először be kell szereznie egy Ferrari F430 Scuderiát, amiből a cég megépíti a múltidéző autót. Ráadásul nem csak a karosszériaelemeket cserélik le, hanem ki is vágnak belőle 200 millimétert, hogy az arányok helyre kerüljenek. Az F430-asnál 80 kilogrammal lesz könnyebb így a Stratos. Az eredeti 4,3 literes, szívó V8-as motor sem marad érintetlen, a bő 500 lovas teljesítményt apró változtatásokkal 540 lóra növelik, ami mellé több mint 510 Nm nyomaték is jár. Némi plusz pénzért pedig a ménest kikerekítik 600-ig.
Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,3 másodperc alatt gyorsul, de a 200-as osztásig is elég 9,7 másodpercet várni a rajttól. Végsebessége 270 km/óra feletti. Igazán potens gép lett volna már nyolc évvel ezelőtt is a Stratos, amiért nem csak a sajtó rajongott, hanem a Ferrari is elismerte. A pletykák szerint rögtön meg is tiltották a beszállítóiknak, hogy részt vegyenek ebben a projektben.
Az ígéretek szerint azonban a Genfi Autószalonon ismét megjelenik majd az autó, amiért a tulajdonosoknak a hozott alapanyagon (Ferrari F430) további bő 160 millió forintnyi összeget kell majd kifizetniük. Bizonyára akad majd egy-két megrendelőjük.