1948-ban jelent meg a Porsche első sorozatgyártású sportautója, a 356-os, ami mára a legkeresettebb veteránok közé lépett elő. Az eredetileg gyártott 76 ezer példánynak mintegy fele van még forgalomban a mai napig, és akad közöttük, amibe már több mint 1,6 millió kilométert tekertek bele, vagy világjáró túrára indultak vele. De a legtöbbet gyűjteményekben őrizgetik, és nem használják minden nap.
Más lehet a helyzet a 356-ossal, amivel nyugodtan felveheted a forgalom ritmusát, hiszen egy modern Boxster alapjára épült.
Az arizonai Stärke a roadster 2012-ig gyártott szériájából építi meg a replikáját, tehát a 375 lóerős hathengeres bokszermotor és a futómű is abból került át. Az utastérbe kényelmes ülések és akár érintőképernyős navigáció is kerülhet, tehát minden adott ahhoz, hogy ne kelljen lejjebb adni a kényelemből.
Úgy megy, mint egy új Porsche, miközben a Stärke Revolution stílusa egy az egyben a klasszikus 356-osét idézi.
Az alapokra üvegszálas műanyagból készült karosszéria kerül, de aki nem bírja ki drága megoldások nélkül, annak szénszálas anyagból is legyártják a paneleket. Persze a karbonnal az ára már jócskán meghaladja az inspirációt adó eredeti veteránét, hiszen 60 helyett 150 ezer dollárt kérnek az átépítésért. Meg egy eredeti Boxstert.