Jules Bianchi és Justin Wilson balesetét követően sokan megkérdőjelezték a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) biztonságtechnikai óvintézkedéseit, akik máris előálltak egy koncepcióval. A zárt pilótafülkék tesztelései a közelmúltban elkezdődtek, és a GPDA elnöke, Alex Wurz szerint az eddigi eredmények biztatóak.
"A FIA szakértői alapos munkát végeztek, és a megoldás egyértelműnek tűnik." - mondta Wurz a BBC-nek - "Idén még nem, de 2017-től már bevezetésre kerülhetnek elképzeléseink."
"Nyilvánvaló, hogy strukturális átalakításokra van szükség, mint ahogy az is, hogy a hibát nem az alvázban, vagy az elektronikában kell keresni. A legjobb megoldás a zárt pilótafülke lehet, hiszen a legutóbbi sérülések szinte egytől egyig a versenyzők fejére irányult."
Szerintetek jó ötlet lenne ez?
(Fotó: Motorsport.com)