Emellett ugyanakkor megőrizte elvárható terepalkalmasságát, miközben a közúti kényelemről légrugózás, valamint független első és hátsó kerékfelfüggesztés gondoskodik.
BT62 névre keresztelték el a Brabham korábbi nevezéktanához hűen és elsőként a pályaautó készült el belőle.
Az utastérben újak a légbeömlők és a váltókar, kérhető diszkrét hangulatvilágítás.
A Hyundai 2006 óta van jelen Csehországban, ottani gyára tavaly mintegy 300 ezer járművet készített.
Az emelkedés átlagos szintje 7,2%.
Arról, hogy a szabad piacon is elérhető lesz-e a technológia, egyelőre nincs hír.
Pech, hogy pont a két legpraktikusabb típus: a két tolóajtós buszlimuzin nem jut el hozzánk.
A kézi váltó viszont még ennél is korábban megérkezhet, legalábbis japán lapok szerint.