A 2014. évivel szinte megegyező darabszám ugyan a teljes piac mintegy 14 százalékos bővülését tekintetbe véve részesedéscsökkenést eredményez, azonban a személyautók szegmensében az elért 11,45 százalék változatlanul első helyet biztosít a márkának, immár ötödik éve.
Az idén a kereskedők a piaci növekedés ütemének csökkenésére számítanak, az Opel célja, hogy a teljes piacnak megfelelő bővülést maga is teljesítse.
Az Opel Magyarország az idén jubilál: 25 évvel ezelőtt, 1991. januárjában jegyezték be elődeit, a szentgotthárdi autógyárat és a General Motors Autóforgalmazó Kft.-t.
A cég kedden kiadott közleménye szerint Szentgotthárdon az elmúlt 25 év alatt 85 ezer autót, 8 millió motort és hatmillió hengerfejet gyártottak, a kereskedések pedig mintegy 404 ezer Opelt adtak el Magyarországon. Jelenleg 480 ezer darabbal ez a legnépszerűbb autó a magyar utakon, volt olyan év, amikor a márka részesedése az eladásokban a 25 százalékot is elérte, amit nagyban segített a jelenlévő gyártói háttér.