A koncepciót nyílt forráskódú szerkezetként képzelte el a Citroën, azaz bárki szabadon fejleszthet hozzá felépítményt.
Ennél fontosabb adat, hogy három percre sincs szüksége ahhoz, hogy 100 km megtételére elengedő energiát adjon le.
Egyedi logó díszíti a hátsó tetőoszlopot, valamint a belső tér megvilágított paneljeit, továbbá speciális feliratozás került a speciális szürke színű, kovácsolt keréktárcsákra.
Egyetlen konkrétum hangzott el idáig: a platformra épülő első Lotus sportkocsi 2026-ban léphet a piacra.
A vészhelyzeti elkerülő manővereket a megfelelő irányú rásegítés megnövelésével segíti (de maga nem kormányoz el az ütközés elől).
A Volkswagen nem ajánlja ezek közúti használatát, és a fegyelmezett ügyfelek nyilván be is fogják tartani ezt az észszerű kérést.
A karosszéria látványos, bár nem eredeti: vastag alumíniumlemezből gyártatja a cég. Alá pedig, biztos, ami biztos, az előző generációs Jeep Wrangler létravázát és futóművét szerelték.
Az amerikai vállalat a dél-koreai akkumulátorgyártó óriás SK Innovationnel közösen építi az új gyárakat, amelyek 2025-ig 11 ezer munkahelyet teremtenek.
A végsebességet azonban nem ezzel, hanem egy mezei 23 colos keréktárcsával és speciális abroncsokkal érheti el a vevő.
A 200 gigawattórás áramtárolási kapacitású akkumulátor mennyiség elméletileg 2,5 millió Mercedes EQC modell 80 gigawattórás akkumulátor egységekkel való felszerelését teszi lehetővé.
Az első Volvo, amelyhez egyáltalán nem kínálnak bőrkárpitot, az a nemrég bemutatott C40 Recharge terepkupé lesz.
A General Motors most megfordította ezt a funkciót: nem az Alexa digitális asszisztenst költöztette be autóiba, hanem a járművek fedélzeti kommunikációs rendszerét integrálta az Amazon hangvezérelt, interaktív kommunikátorára.