Szerdán folytatódik a Volkswagen Tiguan és a Touran, valamint a Seat Tarraco gyártása. A következő héten ismét megkezdik a több műszakos gyártást is.
Az egyelőre ismeretlen árú újdonság 15-18 colos könnyűfém felnikkel rendelhető, hátuljáról pedig a sportos faragott kipufogóvég sem hiányozhat.
Szintén tartozék a hátsó mechanikus differenciálzár, valamint az abroncsok hőmérsékletét mérő műszer (amely téli abroncsok esetén nem működik).
A Polestar 1 szintén Kínában készül, egy olyan üzemben, amely 100 százalékban megújuló energiával üzemel.
Ha tehát valakinek túl sok az F Sport krómozott helyett sötét hűtőrács-kerete, és nem tart igényt az F Sport lökhárítójának agresszív légbeömlő-betéteire, akkor jó helyen kopogtat.
Útburkolati jelzésekkel és le-, illetve felragasztott KRESZ-„táblákkal” látták el az egész iskolát – mind a lépcsőházat, mind a folyósokat –, felhívva a diákok figyelmét a szükséges és betartandó protokollra.
A 21 éves pilóta autóját viszont a Münnich Motorsport helyre tudta kalapálni a vasárnapi versenyre.
Markus Söder szerint a következő másfél évtizednek a fosszilis energia korszakát lezáró átmeneti időszaknak kellene lennie, amelyben az állam a hagyományos meghajtási technológiát is támogatja.
A szervezet kulcsfontosságúnak látja, hogy a kerékpárosok bővülő jogai mellé kötelezettségek is járuljanak.
Átrajzolták a diffúzort, és mivel most már önálló elemként illesztik bele a lökhárítóba, akár szénszálas kompozitból is gyártható, ha az ügyfél úgy szeretné.
Ameddig Németországban akár korlátlan szakaszokon is lehet száguldani, Magyarországon pedig 130 km/óra a felső határ, addig Angliában 70 mérföld/óra, ami úgy 113 km/órának felel meg.
A szűrő egyébként okostelefonról előre programozható, így mire reggel beszállunk az autóba, megtisztított levegő vár minket.