A hosszú folyamat végén egy olyan féknyereg áll elő, amely nem csak könnyebb, de sokkal erősebb is annál, amit a Chiron jelenleg használ.
Az Opel tegnapi évértékelő sajtótájékoztatóján elhangzott, hogy a márka nagyon büszke a magánpiacon elért eredményekre, ahol 31,5%-os pluszt sikerült elérni 2016-hoz képest.
Ráadásul időközben ott a 918-nál gyorsabb 911 GT2 RS, szóval a németeket sem kell félteni.
Az OXXO Hungary Truck Racing Team nem csak nevében, de a külsőségeiben is kifejezi nemzeti hovatartozását.
Az elektromos hajtáslánc természetesen egyben azt is jelentenék, hogy a Jaguar teljesen új alapokra helyezné luxuslimuzinját, ami később egyben a jövőbeli Land Rover/Range Rover csúcsmodellek alapjait is adhatná.
És bár továbbra is a Camry vezeti a személygépkocsi-eladásokat, a modellváltás ellenére csökkent iránta az érdeklődés – ha nem is olyan mértékben, mint a Honda Accord vagy a Toyota Corolla iránt.
A névválasztást illetően egyelőre csak pletykák vannak, amelyek értelmében Castello néven debütálhat az autó.
Igazi versenymotor kerülhet hát az újdonságba ami a pletykák szerint ráadásul a 488 GTB erőforrásánál 10 %-kal könnyebb is lesz.
Viszont még körülbelül két évet, azaz meglehetősen sokat kell várnunk a nyitott modellre. Azonban addig sem maradt érintetlen a típus palettája.
Lényegében egy egészen csinosra rajzolt ötajtós, de amolyan kupés tetővonalú i30-ról van szó; a viszonylag hirtelen lejtő tető a hátsó fejtérnek vélhetően nem tesz jót, ám a formának igen, ráadásul a praktikum is egészen kedvező.
A SAE (Society of Automotive Engineers) International 2014-ben egy szabvány formájában definiálta az autonóm gépjárművek terminológiáját, illetve megfogalmazta azok szintjeit az automatizáltság tekintetében.
A pótkerék megmaradt a csomagtérajtón, csak éppen a tolatókamera feljebb vándorolt. Ha már asszisztens rendszerek: ezek terén is az E- és S-osztály aktuális legfejlettebb megoldásait veszi át az új G-osztály.