A természetesen csak fantáziaszülemény 1985-ös BMW terepjáró egészen jól mutat a felvételen, bár megjegyzendő, hogy a régi 5-ös BMW-ről származó orr részét leszámítva talán túlságosan is hasonlít a korabeli Range Roverekre.
A Toyota támogatásával tető alá hozott programon a téma hazai és nemzetközi szakértői szólaltak fel.
A felhasználó egy regisztrációt követően az applikáció térképének segítségével tudja kiválasztani a legközelebbi elérhető járművet.
A sportrészleg feladata, hogy meghaladja a racionalitást. Senkinek nincs szüksége egy 400 lóerős kompaktra, a kérdés azonban az, hogy mégis van-e létjogosultsága?
Mögötte az Audi és az egy év alatt 60%-kal erősödő (!) Tesla áll, a tízes listát pedig két újonc zárja: a Maruti-Suzuki soha nem szerepelt még a BrandZ listáján, a Volkswagen pedig a 2015-ös dízelbotrány után idén először kerül vissza a bűvös körbe.
Az IEA becslései szerint a villanyautók globális száma 2030-ra eléri a 125 milliót, de akár 220 millióra is rúghat, amennyiben a jelenleg érvényben lévő fejlesztési és támogatási tervek helyébe ambiciózusabb elképzelések lépnek.
A Dodge Challenger Demon egyébként már most komoly értéket képvisel a másodlagos piacon, egyes kereskedők arcpirító haszonnal adnak túl a megkaparintott darabokon.
Tarlós István főpolgármester például kilátásba helyezte, hogy ha nagyon felmérgesítik, egy tollvonással ingyenessé teszi a parkolást Budapesten.
A közgyűlés emellett hozzájárult ahhoz is, hogy a kerület emelje a parkolási fizetőövezetek díjtételeit: ott, ahol eddig óránként 350 forintot kellett fizetni, a jövőben 440 forintot kell, ahol pedig eddig 175 forint volt, ott óránként 265 forintra emelkedik a parkolás díja.
A szezonkezdet óta jó néhányszor felmerült már a szabálytalanság gyanúja az olaszok autóját illetően, az olajfogyasztás, az energiatároló is célkeresztbe került, most pedig a hátsó szárny van soron.
Egy fekete Audi, amelynek egyik hátsó kerekét kitépte a helyéről a busz, még másnap is ott állt a baleset helyszínén. A kocsi leharcolt állapota azonban nem hatotta meg azt a parkolóőrt, aki már kora reggel bírságot helyezett el a szélvédőjén.
Egy ilyen vám miatt Németország szenvedné el a legnagyobb veszteséget – húzta alá Gabriel Felbermayr, az intézet külkereskedelemmel foglalkozó részlegének vezetője.