A villanyautók mellett például olyan plug-in hibrideknek, amelyek kizárólag akksikból táplálkozva, egyhuzamban képesek 25 kilométert megtenni.
Azt nem mondanánk, hogy ördögtől való dolgot tettek, de elég furcsa, az tuti. Mondjuk így sikerült 900 lóerőt belepakolni a brit limuzinba.
Az ehhez társuló, várhatóan 1000 lóerő körüli összteljesítménynek köszönhetően pedig könnyen pályázhat a világ leggyorsabb autójának címére az újdonság.
A Toyota a két most bejelentett újdonsága mellett a Yaris sportos, GRMN változatát és a szélesebb személyre szabási lehetőségekkel bővülő Aurist is elviszi Németországba, így bőven találkozhatunk majd friss modellekkel a japánok standján is.
Még a tesztautó fantáziátlan fekete fényezésével is mutatós autó a tesztelt Opel Insignia. 4897 mm hosszával, 1863 mm szélességével és 1455 mm magasságával nyúlánk, karcsú autónak hat.
Vajon mekkora lesz az iskolakezdés agybaj az utakon?
Másodszor rendezték meg a Toyota-Lexus sportautó-találkozót a repülőtéren a napokban.
Parkolj ésszel, és mindenkinek jobb lesz. Neked is.
A legnépszerűbb Volkswagen azonban egyértelműen a Golf, hiszen 1974-es megjelenése óta mostanra több mint 34 millió darabot gyártottak le belőle – ráadásul csak az elmúlt 10 évben több mint 9 millió példány gurult le a gyártószalagról.
A tanulmány egy kicsit abba is bepillantást enged, hogy milyen lesz a jövő MINI-je. A háromajtós alapforma, úgy tűnik, megmarad, a fényszórók és a hűtőmaszk is ismerősek, de mégis eltérő formájúak.
A benzinkutaknál használatos forint/liter alapú árazás könnyen követhető és összehasonlítható a fogyasztók számára - írja az Advocatus, ugyanakkor az elektromos autók töltésének árazása már nem ilyen egyszerű helyzet, hiszen jelenleg is többféle modell létezik.
A Volkswagen portugáliai gyárában hosszú ideig munkabéke uralkodott, de a feszültségek kiéleződtek, miután januárban nyugdíjba vonult António Chora, az üzem történelmi szakszervezeti vezetője.