Az utóbbi időkben azonban eltűnt ez a látványos apró extra a kocsikról.
A másik pedig a szurkolók határozott követelése: legyenek hangosabbak a motorok. Ezt is orvosolni igyekeznek.
A zéró tolerancia jegyében egyébként már a műszaki vizsga lejárati dátumát követő nap első percétől bármikor büntethetnek.
Szó se róla, a virtuális műszeregység és a más Renault-kból már ismer R-Link HMI érintőképernyője jól néz ki.
Mivel a tank nem az első, hanem a hátsó ülések alatt van, lámpánál megállva nem lötyög irritáló hanggal alattad a benzin, mint a dicstelenül bénácska elődben.
Erre egyébként kiváló példa lehet az idén bemutatott Sweptail, ami közel 3,5 milliárd forintba került tulajdonosának, azonban az a modell annyira egyedi lett, hogy elkészítése 4 évig tartott.
Elég például a Mercedes-Benzt említeni, akik nemrég mutatták be hidrogénes GLC-jüket, de a Hyundai is hamarosan jön egy új üzemanyagcellás modellel.
Érdemes megjegyezni, hogy még mindig akár 50 forintos különbségekkel is találkozhatunk attól függően, hogy melyik töltőállomásra térünk be.
A metálfényért csupán 90 ezret kérnek a németek, de ha színes tetővel szeretnénk párosítani, máris 234 ezerre ugrik ez az összeg – igaz, nem metál fényezéssel párosítva már 100-150 ezerért is elérhető a fekete vagy fehér tető.
A jublieumot jelentő modellek egyébként a Huracán esetében Performante verzióban, míg az Aventadornál a nemrég frissült S Roadster kivitelben láttak napvilágot.
A tükrök helyét kamerák vették át, ami bizonyára még hosszú ideig nem veszi át a hagyományos visszapillantók szerepét.
Csomagtartója 395 liternyi pakkot nyel el, a dupla padló segítségével pedig kihasználhatjuk a kétosztású, síkba dönthető hátsó ülések előnyét is.